Alla inlägg den 20 maj 2011

Av mixx - 20 maj 2011 19:13

vad är kärlek? smärta och lycka som byter av varandra i perioder eller svek som man kan ha överseende med?

Är kärlek att testa gränser för att själv få reda på vad man är värd?

Tar inte all kärlek slut, eller hur ska man annars kunna vetat om man någonsin älskat? Måste man verkligen utstå alla knivar i hjärtat för att få veta, för i vimmlet av nutiden är man väl ändå förblindad?

Eller är det i slutändan den känslan man har just nu som räknas? Kan kärlek ha sån makt att den tar bort en gammal kärlek eller kan radera en vänskap? och hur kan den isåfall kallas lycklig kärlek?

Jag vandrar ensam omkring i en labyrint. Det finns oändliga stigar att följa men jag kan inte välja. Varje steg jag tar kan leda mej fel.Bakom varje hörn och buske kan nåt elakt vänta. Räddslan paralyserar mej och tvingar mej att stå att stampa på exakt samma ställe. Mina fötter värker och min kropp är utmattad, till absolut ingen nytta.




mixx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards