Alla inlägg den 8 mars 2011

Av mixx - 8 mars 2011 17:33

Som ni alla vet är livet som nörd mycket tufft. i förgår uppgick spelandet till 7h och unjefär lika mycket igår. Det är omöjligt att bli bäst. måste börja arbeta på min dps.



Annars är väl livet fint. Sitter hemma hos J som jobbar. ska senare till Kkna och hämta lillavovven. jag behöver ha nånting att göra på kvällarna säger J, annars blir jag jobbig. jag tycker han e jobbigare. ^^


jag funderar på att börja skriva litegran igen. jag saknar det. tyvärr kan man inte lägga upp det här, för då stjäl nån det såklart. såna är människor.


Sitter och funderar lite på vart min framtid tar mej, eller om jag kanske själv ska välja den. Knepigt det där. vad man ska bli och vad man vill göra. jag har ju lite min psykolog dröm kvar, men vet inte om jag hade klarat av pluggandet, eller om jag är för osympatisk som människa för att ens klara yrket. man får väl se helt enkelt. ska iaf in te kunskapsnavet på fredag och skriva in mej för att läsa matte.

Det ska nästan bli skönt att få lite rutin igen. att ha nånting att kämpa med.


over and out. mixx.




P.s, jag har smink, minns ej märken

d.s

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards